لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
تاکتیک الگری هرگز توان برنده شدن در مادرید را در ذهن و قلبش نداشت

تاکتیک الگری هرگز توان برنده شدن در مادرید را در ذهن و قلبش نداشت

از بدشانسی‌های یووه پیش از شروع بازی با اتلتیکو تا تحقیر غیراخلاقی سرمربی آرژانتینی این تیم، شروع و پایانی تلخ برای تیمی بود که دست‌خالی‌تر از همیشه به تورین باز گشت.

 

Andrea Bosco روزنامه‌نگار و مفسر ورزشی RMC Sport پس از پایان دیدار یوونتوس در مقابل اتلتیکو مادرید، با انتقاد از نمایش دور از انتظار یوونتوس در مادرید، بدبیاری‌های بانوی‌پیر، نمایش ناامیدکننده ستاره‌های هجومی تیم و کارگردانی ضعیف الگری در نبردِ تاکتیکی با سیمئونه را اصلی‌ترین عوامل شکست در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا دانست.

 

وقتی دوباره به گل‌های اتلتیکومادرید در این بازی نگاه می‌کنیم به وضوح متوجه می‌شویم آنها به خوبی و با چشمانی باز به قلب ضعف‌های خط دفاعی نشانه‌گیری می‌کردند و با همین مسیر نیز در نهایت قفل دروازه یوونتوس را باز کردند.
یوونتوس از اتلتیکو مادریدی شکست خورد که تا پیش از رویایی مقابل یووه به شدت از آنها ترس داشت، اما با یک بازی فیزیکی و کارآمد توانست با شایستگی بر بانوی‌پیر پیروز شود.
با این حال باید پذیرفت که سفر به مادرید در اواخر ماه فوریه به هیچ‌وجه برای بیانکونری خوش‌یمن نبود؛ انتشار خبر ناگهانی مشکل قلبی سامی خدیرا که در تاکتیک‌های الگری برای این بازی بسیار رویش حساب شده بود و تب غیرمنتظره پیانیچ و کاهش کیفیت او در مدت زمان حضورش در میدان، بدبیاری‌هایی بودند که مادرید در دومین ماه سال جدید به یووه هدیه داد.
مانزوکیچ در این دیدار بسیار ناامیدکننده نشان داد. با اینکه از دیبالا نیز انتظار بیشتری می‌رفت، اندک حرکات موثر او در نیمه اول، در نیمه دوم به طور کل خاموش شد تا الگری چاره‌ای جز بیرون کشیدنش از زمین نداشته باشد. پیانیچ نیز هرچند با تعصب و علی‌رغم تب شدید حاضر به بازی شد اما در نهایت نتوانست چهره اثرگذار همیشه باشد. به تمام اینها کارگردانی ضعیف مکس الگری را نیز باید افزود؛ چیدمانی تاکتیکی که هرگز توان برنده شدن در مادرید را در ذهن و قلبش نداشت.
رفتار دیگه‌سیمئونه در پایان بازی بسیار حقیرانه و شبیه به نوعی عقده‌گشایی بود. چنین حرکت‌هایی در این سطح از فوتبال تنها نشان‌دهنده ضعف‌های شخصیتی و کیفیت تنزل‌یافته یک مربی است. او در دیدار برگشت لحظات دشواری را در پیش خواهد داشت و شاید دقایقی بسیار وحشتناک‌تر از آنچه در مصاحبه پس از بازی به آن اشاره کرد در انتظارش باشد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: